Brändinrakennus
Starttaatko uutta vai haluatko kirkastaa tai uudistaa nykyistä imagoasi ja brändiäsi? Mera on bränditoimisto, jolta löytyy kokemusta ja osaamista markkinointisi tehostamiseen.
Starttaatko uutta vai haluatko kirkastaa tai uudistaa nykyistä imagoasi ja brändiäsi? Mera on bränditoimisto, jolta löytyy kokemusta ja osaamista markkinointisi tehostamiseen.
Brändinrakennusta on kaikki näkyminen. Sitä voi rakentaa, mutta hallita ei koskaan. Brändinrakennuksen tavoitteena on vahva brändi, joka luo yritykselle, palvelulle tai tuotteelle lisäarvoa. Lisäarvoa, joka mitataan tunnettuutena, haluttavuutena ja myös euroina.
Vahvan brändin tunnistaa siitä, miten sen koet, puhutko sen puolesta, uskallatko suositella muille, liitätkö siihen heti jotain ominaisuuksia, joiden myötä se on mielestäsi parempi kuin muut? Kuinka helposti olet valmis luopumaan tai vaihtamaan sen toiseen vai tuoko se peräti jotain lisäarvoa myös itsellesi tai omaan brändiisi? Miksi joku automerkki koetaan turvallisemmaksi tai aikaa kestävämmäksi vuodesta toiseen? Miksi kannat ylpeänä juuri tietyn merkkistä puhelinta? Miksi haluat olla juuri tietyn kuntosalin asiakas? Miksi luotat juuri tiettyyn tilintarkastusorganisaatioon tai energiantarjoajaan?
Vahva brändi herättää tunteita ja siitä ollaan valmiita maksamaan brändin mukanaan tuoma lisäarvo. Vaikka tietäisimme, että kilpaileva tuote on yhtä hyvä, haluamme valita sen mihin meillä on jonkinlainen tunneside, sanokoon järki vaikka mitä.
Vahva brändi kestää myös takaiskuja ja yllättäviä tilanteita, joita nykyisin voi tulla minkä tahansa yrityksen eteen, ennakoimatta ja pyytämättä.
Tähän kaikkeen tähdätään brändinrakennuksella. Sen takia kannattaa miettiä mikä on brändisi ydin, miten ja missä sinun markkinointisi osuu oikeaan kohderyhmään, oikeassa kulmassa ja oikealla vaikutuksella.
Vasta kun tiedät kristallinkirkkaasti kuka olet, kenelle puhut ja mitä he haluavat kuulla, voit päättää tuloksellisesti mitä, miten ja missä heille viestität.
Mera tarjoaa vahvaa kokemusta brändisi ja markkinointisi kirkastamiseen. Aloitamme pohdinnat yleensä starttipalaverissa, joka voi olla vapaamuotoinen tilaisuus tai napakka työpaja olennaisten kysymysten äärellä. Kyseessä voi olla uuden tai jo olemassa olevan organisaation, yrityksen, tuotteen tai palvelun brändimäärittely.
Starttipalaverin / työpajan jälkeen me merassa seulomme päivän annista esiin brändisi kriittiset kultahiput:
Yleensä lopputulos sisältää myös jo ns. luovia ratkaisuja ja toimenpide-ehdotuksia.
Brändin eri elementtien ja kohderyhmien valmiit määrittelyt helpottavat kaikkea markkinoinnin päätöksentekoa ja toteuttamista. Niiden avulla voimme…
Kun markkinoinnille on kirkastettu yhteiset selkeät linjaukset, säästyy jatkossa aikaa, ja rahat saadaan palvelemaan oikeita tavoitteita. Ja osumatarkkuus paranee!
Tällä sivustolla käytetään evästeitä kävijäseurantaan. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti kävijän laitteelle.
Evästekäytäntö
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Google
Googlen evästeet mahdollistavat analyysin ja mainonnan kohdentamisen käyttäjän sivustovierailun perusteella.
Facebook
Facebook mittaa mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.
Leadfeeder
Leadfeeder pyrkii tunnistamaan ja kertomaan mistä yrityksestä sivuston kävijä on tullut. Lisäksi palvelu kertoo millä sivuilla kävijä on vieraillut.
LinkedIn
LinkedIn Insight Tag mittaa LinkedIn-mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.