Ammutko rahaa avaruuteen?

Palveleeko yrityksesi, tuotteesi tai palvelusi brändi toimintaasi ja markkinointiasi? Vai etkö ehdi arjen keskellä ajatella suurempia linjoja? Apua tarjoaa uusi, käytännönläheinen palvelumme: Meraskooppi.  

Yhdysvaltain ilmailu- ja avaruushallintovirasto NASAn kuulento maksaa 20–30 miljardia dollaria. Jotta NASAn brändi ja rahat eivät mene tärviölle, täytyy raketin kiitää takuuvarmasti oikeaan osoitteeseen. Siksi sen lentorata lasketaan TODELLA tarkasti.

Sinun markkinointisi ei ole rakettitiedettä, mutta senkin täytyy osua oikeaan kohderyhmään, oikeassa kulmassa ja oikealla vaikutuksella. Siksi viestisi lentorata, eli tavoitebrändi kohderyhmineen on tärkeää määritellä TODELLA tarkasti.

Vasta kun tiedät kristallinkirkkaasti kuka olet, kenelle puhut ja mitä he haluavat kuulla, voit päättää tuloksellisesti mitä, miten ja missä heille viestität.

Haluat varmasti markkinointipanostuksistasi irti kaiken hyödyn – ja se on ihan oikein!

Mera tarjoaa vahvaa kokemusta sekä konkreettisen välineen brändisi ja markkinointisi kirkastamiseen. Meraskooppi on napakka työpaja, jonka erilaiset työkalut saavat ajatukset virtaamaan vapaasti ja villistikin, mutta aina olennaisten kysymysten äärellä. Menetelmä sopii yhtä hyvin uuden kuin jo olemassa olevan organisaation, yrityksen, tuotteen tai palvelun brändimäärittelyyn.

Meraskoopin pullantuoksuinen prosessi

  1. Tuot tiimisi Meraskooppi-työpajaan. Mukaan tarvitsette vain avoimen mielen ja rohkeutta ilmaista omia ajatuksia ja fiiliksiä. Näkemyksenne saavat olla myös ristiriitaisia – pieni hankaus tuo vain hedelmällistä kipinää brändityöhön.
  2. Jututamme teitä noin 3–4 tuntia erilaisten työkalujen avulla. Siitä saattaa tulla aika hauskaakin…
  3. Työpajan jälkeen me merassa seulomme päivän annista esiin brändisi kriittiset kultahiput:
  • YDIN kiteyttää koko yrityksesi, tuotteesi tai palvelusi olemuksen.
  • PERSOONA kuvaa sitä, millaisena haluamme maailman näkevän brändisi.
  • LUPAUS kertoo miksi brändisi on olemassa – mitä asiakas sinulta saa.
  • PUHETYYLI ohjaa konkreettisesti markkinoinnin toteutusta.

Sopimuksen mukaan Meraskoopin lopputulos voi sisältää myös jo ns. luovia ratkaisuja ja toimenpide-ehdotuksia.

Kirkas brändi ohjeistaa ja helpottaa markkinoinnin jatkotoimia

Brändin eri elementtien ja kohderyhmien valmiit määrittelyt helpottavat kaikkea markkinoinnin päätöksentekoa ja toteuttamista. Niiden avulla voimme…

  • valita oikeat, kohderyhmäkohtaiset markkinoinnin toimenpiteet ja kanavat
  • suunnitella kulloinkin oikeat viestit ja ulkoasun
  • toteuttaa systemaattisesti harkittua, yhdenmukaista ja toimivaa markkinointia.

Kun markkinoinnille on kirkastettu yhteiset selkeät linjaukset, säästyy jatkossa aikaa, ja rahat saadaan palvelemaan oikeita tavoitteita. Ja rakettisi osuu maaliin!

Kysy lisää ja varaa aika Meraskooppi-istuntoon!

Soita saman tien 050 345 1167 tai laita meiliä maarit.rautio@mera.fi.

Kiinnostuitko?

Tule ja laita meidät töihin. Uskomme, ettet pety.

Soita Maaritille
050 345 1167
tai
lähetä viesti.

Tästä se lähtee...

Ota yhteyttä Meraan

Soita Maaritille
050 345 1167
tai lähetä viesti: