Miten tehdään hyvää infografiikkaa?
Millaista on hyvä infografiikka ja miten siihen päästään.
2.2.2023
Millaista on hyvä infografiikka ja miten siihen päästään.
2.2.2023
-Kaivetaan asian ydin
-Vain yksi asia, yksi iso otsikko
-Karsitaan oleellinen pois
-valitaan paras tapa havainnollistaa
-graafit noudattaa konventioita, pysyy totuudessa
-jos on kuvalla selitetty, älä toista tekstillä
-oikea formaatti
-Brändin näköinen
Jokainen projekti on omanlaisensa, mutta tavallisesti infografiikkatyö etenee näin:
Ota mainostoimisto meran ammattilaiset käyttöösi infografiikkaprojektiin. Soita, meilaa tai pyydä tarjous, autamme mielellämme!
BIG-biokaasulle tehty prosessikaavio.
Maustajan verkkosivuille tehty interaktiivinen palveluprosessin kuvaus.
Energiakaupungit-projektille tehtyä infografiikkaa.
Tällä sivustolla käytetään evästeitä kävijäseurantaan. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti kävijän laitteelle.
Evästekäytäntö
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Google
Googlen evästeet mahdollistavat analyysin ja mainonnan kohdentamisen käyttäjän sivustovierailun perusteella.
Facebook
Facebook mittaa mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.
Leadfeeder
Leadfeeder pyrkii tunnistamaan ja kertomaan mistä yrityksestä sivuston kävijä on tullut. Lisäksi palvelu kertoo millä sivuilla kävijä on vieraillut.
LinkedIn
LinkedIn Insight Tag mittaa LinkedIn-mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.