Silmäsairaalan lentävä lähtö
Hyvä yritysilme kestää aikaa ja katseita
Innostuimme kovasti Pajarin suunnitelmista ja ideoimme kisaan vaihtoehtoisia tapoja esitellä maailmalle uusi yritys palveluineen. Iloksemme asiakas ihastuikin oitis rohkeaan, alan konventioista erottuvaan tyylilajiimme sekä ehdottamaamme ytimekkääseen ÖGA-nimeen. Pienen kirurgisen silmäsairaala ÖGAn lanseeraus maailmalle oli, kuten sanonta kuuluu, tekemistä vaille valmis.
Varsinaisen suunnittelutyön aikataulua ohjasivat uuden Ratinan kauppakeskuksen avajaiset ja etenkin ÖGAN oma avajaispäivä Ratinan Kulmassa 31.5.2018. Urakoimme valmiiksi uuden visuaalisen ilmeen, uudet nettisivut, esitteet, lomakkeet ja käyntikortit. Lisäksi saimme olla mukana myös miettimässä uuden silmäsairaalan sisustusta ja työasuja.
Kun kaikki oli lopulta valmista, saatoimme enää vain jännittää vetoaako uudenlainen mainonta kohderyhmään ja löytävätkö asiakkaat uuteen Ratinan osoitteeseen.
Sujuva yhteistyö palkittiin, kun ÖGA sai lentävän lähdön: varauskirjat täyttyivät ja aikoja myytiin jo kuukauden päähän.
Ehyt ja yhtenäinen brändi-ilme sekä johdonmukainen näkyminen kaikissa kohtaamisissa sykähdyttävät edelleen. On hienoa nähdä, kuinka pieni ja inhimillinen ÖGA pärjää kovassa kilpailussa vallaten askel askeleelta lisää jalansijaa markkinassaan. Kiitos Tero ja koko tiimi! Teette upeaa työtä, ja on etuoikeus olla mukana uranuurtajien matkassa.
Meralaisten raikkaat ja reippaat ideat ovat aivan meidän näköisiämme. He ovat päässeet hyvin sisään silmämaailmaamme ja mahdollistaneet tarjontamme välittymisen upealla tyylillä asiakkaillemme.”
– Tero Pajari, silmäkirurgi ja silmätautien erikoislääkäri
Tällä sivustolla käytetään evästeitä kävijäseurantaan. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti kävijän laitteelle.
Evästekäytäntö
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Google
Googlen evästeet mahdollistavat analyysin ja mainonnan kohdentamisen käyttäjän sivustovierailun perusteella.
Facebook
Facebook mittaa mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.
Leadfeeder
Leadfeeder pyrkii tunnistamaan ja kertomaan mistä yrityksestä sivuston kävijä on tullut. Lisäksi palvelu kertoo millä sivuilla kävijä on vieraillut.
LinkedIn
LinkedIn Insight Tag mittaa LinkedIn-mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.