Siirry pääsisältöön
Takaisin Palvelut

Lansee­raukset

Oletko lanseeraamassa uutta yritystä, tuotetta tai palvelua? Tuo uutuus markkinoille vahvasti ja vakuuttavasti.

Tuotteen tai palvelun lanseeraus

Tuo uutuus markkinoille vahvasti ja vakuuttavasti

Vanha totuus sanoo, että lanseerata voi vain kerran, totta tai ei, mutta edelleenkin kannattaa varmistaa heti ensimetreiltä, että viestisi erottuu massasta ja tavoittaa kohderyhmät juuri haluttuun aikaan oikeissa kanavissa.

Lanseeraus koostuu monista eri elementeistä, ei riitä, että kohderyhmät on mietitty, viestit teroitettu, kanavat valittu ja materiaalit valmiita. Myös sisäisen markkinoinnin rooli korostuu, kiireessä helposti unohtuu sisäinen tiedottaminen, on olennaista, että kaikki tietävät mitä tehdään ja mitkä ovat tavoitteet. Lanseeraus on vasta startti, joka kertoo markkinalle mitä uutta on tarjolla, sen jälkeen alkaa varsinainen työ, kontaktointi, tarjouspyyntöihin reagointi, messumatkat, uutiskirjeet, somepäivitykset, webinaarit, asiakastilaisuudet. Hyvällä suunnittelulla jokainen pystyy ottamaan kopin ja varmistamaan omalta osaltaan, että lanseeraukseen sijoitetut eurot tuottavat tulosta.

Katso esimerkkejä lanseerauksista