HIGH FIVE huippuprojektille!
Uuden asuinalueen lanseerauksen ja markkinoinnin suunnittelu.
Uuden asuinalueen lanseerauksen ja markkinoinnin suunnittelu.
Vuoden 2018 lopulla saimme kutsun suunnitella Kannen asuintornien esimarkkinoinnin. Asuntomarkkinointi ja näin merkittävän hankkeen lähtölaukaus kiinnostaa aina, joten olimme todella innostuneita tästä luottamuksenosoituksesta. Tartuimme töihin täydellä tarmolla. Aiheeseen löytyi aina vain uusia näkökulmia, ja tornit tunkeutuivat jo meralaisten uniinkin. Lopulta oli suorastaan vaikeaa päättää mitkä ideat esitellään asiakkaalle.
Presentaatiopäivänä odotimme jännityksellä ehdotustemme saamaa vastaanottoa. Olikin mahtava nähdä, kuinka nopeasti asiakas oivalsi eri lähestymistapojen luonteet ja vahvuudet. Yksi ideoista oli kuitenkin ylitse muiden.
Liikkeelle päätettiin lähteä teemalla ”HIGH FIVE – Asumisen uudet huiput”, jossa yhdistyvät tulevien asuintornien lukumäärä ja elämysalueen merkitys Tampereen profiilin kohottajana. Teema jalkautettiin kampanjassa johdonmukaisesti printti-ilmoituksiin, verkkobannereihin, ulkomainonnan digitauluihin ja pikkuesitteeseen, jota jaettiin Kannen asuntotarjonnan esittelytapahtumassa. Verkossa viritimme kuntoon myös kohteen Google-näkyvyyden; mm. Google Adsit.
Onnistuneen kattoteeman siivittämänä tämä korkean profiilin hanke sai arvoisensa avauksen, ja tavoitteet saavutettiin hienosti: kohteen ensiesittelyyn saapui satoja kiinnostuneita, ja mediat huomioivat uuden alueen valtakunnallisestikin.
Tällä kertaa on erityisen osuvaa iskeä yhdessä yläfemmat huippuprojektille, jossa on mitä mahtavinta olla mukana!
Meran paneutuminen projektiin oli esimerkillistä. Oli ilahduttavaa nähdä raikkaita ideoita, joista yksi nousi ylitse muiden. Lisäksi kampanjan tuotanto sujui tiukasta aikataulusta huolimatta erinomaisesti, joten meidänkin puolesta HIGH FIVE ja isot kiitokset.”
– Tuomas Kinnunen, markkinointipäällikkö, SRV Pirkanmaa
Tällä sivustolla käytetään evästeitä kävijäseurantaan. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan tilapäisesti kävijän laitteelle.
Evästekäytäntö
Välttämättömät evästeet tulisi pitää sallittuna, jotta voimme tallentaa evästeasetuksesi muistiin. Voit kuitenkin halutessasi estää välttämättömät evästeet selaimesi asetuksista.
Google
Googlen evästeet mahdollistavat analyysin ja mainonnan kohdentamisen käyttäjän sivustovierailun perusteella.
Facebook
Facebook mittaa mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.
Leadfeeder
Leadfeeder pyrkii tunnistamaan ja kertomaan mistä yrityksestä sivuston kävijä on tullut. Lisäksi palvelu kertoo millä sivuilla kävijä on vieraillut.
LinkedIn
LinkedIn Insight Tag mittaa LinkedIn-mainonnan tehokkuutta, sekä kertoo käyttäjä- ja analytiikkatietoa sivustomme kävijöistä.