Siirry pääsisältöön

Mikä mera

Oletko kyllästynyt loputtomiin strategiaistuntoihin ja kaipaat mainostoimistoa, joka käärii hihat ja ryhtyy hommiin?

Mainostoimisto Tampere

Markkinoinnin operatiivinen kumppani

Olemme määritelleet itsemme markkinoinnin operatiiviseksi kumppaniksi, se ei tarkoita, ettemmekö ymmärrä strategian merkitystä, mutta strategian toteuttamiseen tarvitaan tekoja ja siinä olemme hyviä.

Olemme apunasi kaikessa markkinoinnin tekemisessä, se kaivattu lisäresurssi, jonka avulla aikataulut pitävät ja saat mietityt, viimeistellyt materiaalit myyjien tueksi, johdon esityksiin, messuille ja tietysti moninaisiin markkinoinnin kanaviin oli kyseessä sitten nettisivut, ilmoitus, video tai vaikka banneri.

Pitkä markkinoinnin kokemus ja sparraava työtapamme tuovat uusia näkökulmia ja ideoita kaikkeen tekemiseen, joten täällä ollaan – ota rohkeasti yhteyttä!

Markkinoinnin suunnittelua pitkällä kokemuksella

Suunnittelutoimisto mera on vuonna 2003 perustettu tamperelainen mainostoimisto. Olemme kaikki kokeneita alan ammattilaisia ja tiedämme kuinka markkinoinnilla ja kaupallistamisella luodaan lisäpotkua bisnekseen.

Soita 050 345 1167 Meilaa info@mera.fi Pyydä tarjous

Maarit Rautio

#MARKKINOINTI EI OLE KIROSANA

Meran missiona ja isona tavoitteena on markkinoinnin ”arkipäiväistäminen” eli saada se automaattiseksi ja olennaiseksi osaksi yrityksen jokapäiväistä tekemistä ja toimintoja, ei irralliseksi funktioksi, jota tarvitaan, kun halutaan tehdä materiaaleista ’nätimpiä’ tai halutaan äkkiä myydä jotain.

Haluamme lisätä kaupallista ajattelua, ’ruotsalaistaa’ suomalaista yhteiskuntaa niin että markkinointi ja kaupallistaminen nähtäisiin ja ymmärrettäisiin kaiken tekemisen punaisena lankana. Ilman markkinointia kun ei pärjää ja kaupallisen ajattelutavan läsnäolosta on etua jokaisen toiminnon kohdalla tuotekehityksestä logistiikkaan.

– Maarit Rautio, toimari, suunnittelija

Mari Laesterä

#VISULLA SIITÄ SELVIÄÄ

Sanotaan että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Pitää paikkaansa, sillä vaikka data ja analytiikat ohjaavat sisällön tuotantoa, niin vielä tarvitaan oivaltavaa visualisointia ja viimeistelyä viesteihin. Kun oikein säädetty väriskaala, typografia, sanan- ja rivivälit ovat kohdallaan, kokonaisuuden hallittu harmonia ohjaa silmän liikettä. Verkkokalvo heilahtaa, viesti jää mieleen ja jättää muistijäljen, olipa kyseessä sitten mikä tahansa esitys, bannereista banderolliin.

Tämän päivän visualisointiin löytyy instrumentteja valmiina kuin apteekin hyllyltä. Vielä ei olla ihan siinä pisteessä, että koko innostava sisältö syntyisi pelkällä tekoälyn algoritmilla – onneksi. Siihen luotan ja siksi pidän perusasioista visusti huolta.

– Mari Laesterä, luova johtaja, AD